Bakugan

Gra o Bakugan

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-06-04 19:21:19

Maskarad

Mistrz Bakugan

Zarejestrowany: 2009-06-04
Posty: 36
Punktów :   

Karty Super Mocy

Siła Smoka-daje bakuganowi dragonoid 150 punktów
Potrójny Tnący Wir-trzeba mieć na polu trzy bakugany ventus ta super moc powoduje że wrzystkie bakugany przegrywają oprócz gracza który to robi
Blokada-blokuje karty super mocy przeciwnika na 1 turę
Burza piór-tylko dla harpus zwiększa moc o 150 punktów
Potrójny Ogień-to samo co potrójny tnący wir tylko bakugany są ognia
Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt
Zdmuchnięcie- wyrzuca bakugana na inną kartę
Szlachetny zielony wiatr-daje Skyress 150 pkt.
Powietrzna bitwa-pozwala bakuganom Ventusa latać i uniemożliwia użycie karty otwarcia
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt każdemu bakuganowi.
Karta Trój węzłów: Połączenie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt każdemu bakuganowi.
Iluzja wody-Pozwala bakuganom Aqousa przemieszczać się pod kartami
Odwrót-zmusza bakugana do powrotu
Karta przewagi-Powoduje gdy jeden bakugan walczy z innym bakuganem z innej określonej domeny jego moc wzrasta o 100.Ventus nad Pyrusem,Aquos nad Ventusem,Darkus nad Aquosem,Chaos nad Darkusem, Suptera nad Chaosem,Pyrus nad Supterą (działa prze całą bitwę)
Tsunami-można użyć gdy się ma na polu bitwy Rycerza Aquosa niszczy wszystkie bakugany z wyjątkiem jego samego(rzadkie)
Twarz Wściekłości-tylko dla Fortrisa.Jego moc wzrasta o 150
Prawy Gigant-tylko dla Cykloida.Jego moc wzrasta o 150
Płomień oślepienia-tylko dla McCocky.Likwiduje działanie karty otwarcia nie pozwala na użycie karty mocy
Anty super moc-odwraca niektóre super moce przeciw przeciwnikowi
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.(czyli 10 na jedną turę)
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia
Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwę na czas wprowadzenia nowego bakugana
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.
Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia.
Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi.
Wspólna Podróż do wymiaru zagłady: Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie)
Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się.
Karta Zagłady: bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego już nie powrócą(specjalna)
Lewy gigant-tylko dla Cykloida.Niszczy karte otwarcia.
Twarz Żalu-tylko dla Fortrissa. Zmniejsza moc przeciwników o 100
Karta Mocy X-dodaje na całą bitwę twoim bakuganom 200 (specjalne)
Chaos Serca Ciemności-Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasta o 100.(czyli atakuje stwory z innych kart)
Szybki atak-Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłę o 150.
Promień cienia-Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłę o 150.
Giga Uderzenie Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłę o 150.
Tornado Ognia - Niszczy wszystko na polu prócz latających bakuganów (czyli bakuganów Ventusa) (rzadka) (można użyć raz na 3 tury)
Tarcza-Tylko dla gorema odejmuje przeciwnikowi 100pkt
Giga pięść- Tylko dla gorema dodaje tobie 150pkt i odejmuje 50pkt przeciwnikowi (bardzo rzadka)
Strzał Zero - dodaje bakuganom Darkusa 80pkt
Czwarty wymiar- likwiduje działanie karty otwarcia
drugi wymiar- likwiduje działanie super mocy
Ostrze mocy- tylko dla tigrerry przenosi natychmiast tigrerre na kartę otwarcia jaką chcemy.
Czyste światło (tylko dla domeny chaosu) przywraca pokonanego bakugana nie ważne po jakiej jest stronie.(można użyć tylko 1 raz)
Szybki Ogień-bakugan sojusznika (albo gracza) na polu dochodzi do bitwy
Potęga Magmy - zmienia domenę karty domeny na ziemie
Lodowy Gniew - Tylko dla Bakuganów Aquosa - Dodaje wybranemu Bakuganowi Aquosa możliwość atakowania przeciwnika stojącego na innym polu. Działa 3 tury.
Piekielny Żar - Dla Bakuganów Phyrusa - Bakugan z tą mocą otrzymuje piekielną lancę. Dzięki niej co turę otrzymuje 10 pkt. mocy.
Pustynny piorun-tylko dla hynoida, hynoid biega w kółko aż bakuganowi przeciwnika kręci się w głowie hynoid otrzymuje 50p.
Trąbo atak- Tylko dla Tuskora swoja traba morze zaatakować sąsiednie karty przeciwnika (tylko jedna)
Splot słoneczny : dezaktywuje kartę otwarcia i odejmuje 50p. przeciwnikowi
Stalowe Skrzydła Tylko dla Falcon Fly. Zwiększa jego siłę o 200 oraz daje mu możliwość poruszania się po całym polu.
Pompa Tylko dla Grafias. Zwiększa jego siłę o 200 oraz daje mu możliwość "zalania" karty otwarcia przez co nie działa.
Tunel Tylko dla Hexados. Zwiększa jego siłę o 200 oraz może przechodzić na inne karty otwarcia.
Hiper Ostrzał Tylko dla Fortress. Zwiększa jego siłę o 200 oraz może atakować inne karty z dystansu.


Imię: Maskarad
Domena: Darkus
Bakugany:
Abis Omega [310]
Mantris [310]
Centypoid [310]
Alpha Hydranoid [550]
Volta [350]
Kosiarz Strachu [340]
Karty Otwarcia:
5x Postać: zwiększa moc 2x
2x Arena Cienia - dodaje 130 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie
2x Fuzja mocy - zabiera wrogiemu bakuganowi 50 punktów i daje je twojemu bakuganowi co rundę
1x Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych karty super mocy
5x Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 pkt.
Karty Super mocy:
2x Czwarty wymiar- likwiduje działanie karty otwarcia
2x drugi wymiar- likwiduje działanie super mocy
1x Promień cienia-Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłę o 150.
2x Chaos Serca Ciemności-Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasta o 100.(czyli atakuje stwory z innych kart)
1x Karta Zagłady: bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego już nie powrócą(specjalna)
2x Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole.
1x Anty super moc-odwraca niektóre super moce przeciw przeciwnikowi
1x Blokada
Organizacja: Maskarada
Złoto: 1000
Wygrane Bakuganów:
Hydro 10

Offline

 

#2 2010-03-27 20:24:31

 shun1331

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2010-03-27
Posty: 10
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

ILUZJA MINY-NISZCZY KARTE OTWARCIAIBAKUGANY NA NIEJ

Offline

 

#3 2010-04-05 17:50:26

Kiara2349

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2010-04-05
Posty: 2
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

Jakie są karty mocy do Ingram ?????


Spectra Phantom – okrutny, tajemniczy i równie arogancki wojownik jak Maskarad, choć dużo mu do niego brakuje. Wyglądem przypomina niego. To dlatego, że Keith za nim stał się Spectrą był zafascynowany Maskaradem. Wszystko zaczęło się w momencie kiedy rozmawiał z Hydranoidem, gdy jego ojciec próbował zamienić go w statuę. Walczy za pomocą domeny Pyrus i jest partnerem Viper Heliosa. Używa Bakugan Trap Metalfencer. Jest bratem Miry i zarówno jej największym wrogiem. Nawet udało mu się raz przeciągnąć Mire na stronę Vexos. Do niedawna lider Vexos, pracujący w parze z Gus'em. Jednakże sprzeciwił się Vestali ogłaszając całemu światu ich zamiary. Od tamtego czasu pracuje sam wraz z jego pomagierem Gus'em. W rzeczywistości nazywa się Keith Clay. W 44 odcinku przegrywa walkę z Danem i zostaje jego przyjacielem.

Offline

 

#4 2010-08-30 17:36:00

Władca pyrusa

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2010-08-30
Posty: 3
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

Blokada-blokuje karty super mocy przeciwnika na 1 turę
Piekielny Żar - Dla Bakuganów Phyrusa - Bakugan z tą mocą otrzymuje piekielną lancę. Dzięki niej co turę otrzymuje 10 pkt. mocy.
Anty super moc-odwraca niektóre super moce przeciw przeciwnikowi
Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt

Offline

 

#5 2010-11-03 17:47:56

ShadowKrow00

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2010-10-21
Posty: 1
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

JAKIE SĄ KARTY SUPER MOCY I KARTY OTWARCIA????

Offline

 

#6 2010-11-10 19:57:10

Adam

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2010-11-10
Posty: 2
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

Supernova - Twój bakugan przejmuje od przeciwnego 400 g-power oraz gracz który wygra uzyskuje kartę otwarcia przeciwnika.

Ostatnio edytowany przez Adam (2010-11-10 19:58:30)

Offline

 

#7 2011-02-21 20:54:24

hajdron

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2011-02-19
Posty: 27
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

Neo legenda x - (ZAKAZANA KARTA)dodaje 1800 punktuw hex dragonoidowi

Offline

 

#8 2011-02-21 21:37:25

hajdron

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2011-02-19
Posty: 27
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

dijano cocos x -(zakazana karta) bakugan będzie mieć zawsze o 200 punktów więcej nisz u przeciwnika

Offline

 

#9 2011-02-21 21:40:23

hajdron

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2011-02-19
Posty: 27
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

dijano durance x-odejmuje wszystkie pukty przeciwnikowi kture otrzymal przez aktywacie supermocy(też zakazana karta)

Offline

 

#10 2011-02-22 14:56:14

hajdron

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2011-02-19
Posty: 27
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

vestroia x-dodaje 100 pkt hex dragonoidowi

Offline

 

#11 2011-02-22 20:46:46

hajdron

Początkujący Wojownik

Zarejestrowany: 2011-02-19
Posty: 27
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

echo cienia lśniące cięcie-przenosi 200pktz przeciwnika na ilnggram

Offline

 

#12 2012-02-08 21:59:53

 dan kuso/kamil

Początkujący Wojownik

Skąd: ziemia
Zarejestrowany: 2012-02-06
Posty: 4
Punktów :   

Re: Karty Super Mocy

Do neo dragonoida-maksymalny smok zabiera 500pt przeciwnikowi


Imię:dan kuso/kamil
Domena:phyrus
Bakugany:narazie rzadnych
Kasa:1000gold

Offline

 
admini:
Dan
Marucho



Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl