Siła Smoka-daje bakuganowi dragonoid 150 punktów Potrójny Tnący Wir-trzeba mieć na polu trzy bakugany ventus ta super moc powoduje że wrzystkie bakugany przegrywają oprócz gracza który to robi Blokada-blokuje karty super mocy przeciwnika na 1 turę Burza piór-tylko dla harpus zwiększa moc o 150 punktów Potrójny Ogień-to samo co potrójny tnący wir tylko bakugany są ognia Meteoryt Pyrusa-zwiększa moc bakugana pyrusa o 50 pkt Zdmuchnięcie- wyrzuca bakugana na inną kartę Szlachetny zielony wiatr-daje Skyress 150 pkt. Powietrzna bitwa-pozwala bakuganom Ventusa latać i uniemożliwia użycie karty otwarcia Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt każdemu bakuganowi. Karta Trój węzłów: Połączenie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt każdemu bakuganowi. Iluzja wody-Pozwala bakuganom Aqousa przemieszczać się pod kartami Odwrót-zmusza bakugana do powrotu Karta przewagi-Powoduje gdy jeden bakugan walczy z innym bakuganem z innej określonej domeny jego moc wzrasta o 100.Ventus nad Pyrusem,Aquos nad Ventusem,Darkus nad Aquosem,Chaos nad Darkusem, Suptera nad Chaosem,Pyrus nad Supterą (działa prze całą bitwę) Tsunami-można użyć gdy się ma na polu bitwy Rycerza Aquosa niszczy wszystkie bakugany z wyjątkiem jego samego(rzadkie) Twarz Wściekłości-tylko dla Fortrisa.Jego moc wzrasta o 150 Prawy Gigant-tylko dla Cykloida.Jego moc wzrasta o 150 Płomień oślepienia-tylko dla McCocky.Likwiduje działanie karty otwarcia nie pozwala na użycie karty mocy Anty super moc-odwraca niektóre super moce przeciw przeciwnikowi Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć.(czyli 10 na jedną turę) Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia Zatrzymanie Pyrusa/Ventusa/Aqousa/Darkusa/Chaosu/Suptery-zatrzymuje bitwę na czas wprowadzenia nowego bakugana Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10. Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. Marionetka: Może jej używać Mantris, przenosi bakugana na inne pole. Ogień Saurusa: Dodaje 50 pkt Saurusowi. Wspólna Podróż do wymiaru zagłady: Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie) Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się. Karta Zagłady: bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego już nie powrócą(specjalna) Lewy gigant-tylko dla Cykloida.Niszczy karte otwarcia. Twarz Żalu-tylko dla Fortrissa. Zmniejsza moc przeciwników o 100 Karta Mocy X-dodaje na całą bitwę twoim bakuganom 200 (specjalne) Chaos Serca Ciemności-Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasta o 100.(czyli atakuje stwory z innych kart) Szybki atak-Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłę o 150. Promień cienia-Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłę o 150. Giga Uderzenie Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłę o 150. Tornado Ognia - Niszczy wszystko na polu prócz latających bakuganów (czyli bakuganów Ventusa) (rzadka) (można użyć raz na 3 tury) Tarcza-Tylko dla gorema odejmuje przeciwnikowi 100pkt Giga pięść- Tylko dla gorema dodaje tobie 150pkt i odejmuje 50pkt przeciwnikowi (bardzo rzadka) Strzał Zero - dodaje bakuganom Darkusa 80pkt Czwarty wymiar- likwiduje działanie karty otwarcia drugi wymiar- likwiduje działanie super mocy Ostrze mocy- tylko dla tigrerry przenosi natychmiast tigrerre na kartę otwarcia jaką chcemy. Czyste światło (tylko dla domeny chaosu) przywraca pokonanego bakugana nie ważne po jakiej jest stronie.(można użyć tylko 1 raz) Szybki Ogień-bakugan sojusznika (albo gracza) na polu dochodzi do bitwy Potęga Magmy - zmienia domenę karty domeny na ziemie Lodowy Gniew - Tylko dla Bakuganów Aquosa - Dodaje wybranemu Bakuganowi Aquosa możliwość atakowania przeciwnika stojącego na innym polu. Działa 3 tury. Piekielny Żar - Dla Bakuganów Phyrusa - Bakugan z tą mocą otrzymuje piekielną lancę. Dzięki niej co turę otrzymuje 10 pkt. mocy. Pustynny piorun-tylko dla hynoida, hynoid biega w kółko aż bakuganowi przeciwnika kręci się w głowie hynoid otrzymuje 50p. Trąbo atak- Tylko dla Tuskora swoja traba morze zaatakować sąsiednie karty przeciwnika (tylko jedna) Splot słoneczny : dezaktywuje kartę otwarcia i odejmuje 50p. przeciwnikowi Stalowe Skrzydła Tylko dla Falcon Fly. Zwiększa jego siłę o 200 oraz daje mu możliwość poruszania się po całym polu. Pompa Tylko dla Grafias. Zwiększa jego siłę o 200 oraz daje mu możliwość "zalania" karty otwarcia przez co nie działa. Tunel Tylko dla Hexados. Zwiększa jego siłę o 200 oraz może przechodzić na inne karty otwarcia. Hiper Ostrzał Tylko dla Fortress. Zwiększa jego siłę o 200 oraz może atakować inne karty z dystansu.
|